טקסט הודעת פורום
| 7/20/2014 8:14:00 AM |
|
נושא: למרות שזה נשמע מוז3 תאריך: 7/20/2014 8:14:00 AM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
אני מעדיף את הדגם הזול יותר. איכותי מאוד חלקים איכותיים מספיק בולמים מעולים אני לא יודע לאיזה שימוש אתה מחפש אבל יש לנו רוכב שקורע את בן שמן איתם ונהנה מאוד. מומלץ
|
חזרה לפורום |
|
|