טקסט הודעת פורום
| 7/20/2014 11:03:00 AM |
|
נושא: הרכיבה תאריך: 7/20/2014 11:03:00 AM
מחבר/ת: זהר שקד
רוכב בעיקר בבנשמן, קנדה, חרובית וחורשים. מדי פעם רכיבות מדבר, הגמל האדום, דרך הסוכר. לא מתפרע... אשמח לחוות דעת על הבולמים (בדגש על הקדמי) ולדעת למה היית מעדיף את הזול יותר
|
חזרה לפורום |
|
|