טקסט הודעת פורום
| 7/22/2014 2:13:00 PM |
|
נושא: הסבר תאריך: 7/22/2014 2:13:00 PM
מחבר/ת: ערן ס
חלקים לא תהיה לך בעיה להשיג ולא משנה אם זה ל 9 או 10 הילוכים. אני בטוח שיש מספיק מלאי בעולם.
עכשיו - לא לגמרי הבנתי - מה בעצם אתה רוצה להשיג בדיוק? ולמה להחליף קראנק?
|
חזרה לפורום |
|
|