הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2014 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Mark T עם תוכן  אני רוצה לצאת בעלות מינימלית בהחלפת קרנק ומעביר
נושא: אני רוצה לצאת בעלות מינימלית בהחלפת קרנק ומעביר תאריך: 7/22/2014 2:16:00 PM
מחבר/ת: Mark T

אני צריך להחליף קרנק כי השניים כבר נשחקו והשרשרת קופצת לי
כשאני לוחץ חזק מידי.
וגם האם החלפת קרנק תגרור החלפת מעביר קדמי
מקרנק 9X3 ל sram x7 10X3 כי לא ראיתי 9X3


חזרה לפורום