טקסט הודעת פורום
| 7/22/2014 2:16:00 PM |
|
נושא: אני רוצה לצאת בעלות מינימלית בהחלפת קרנק ומעביר תאריך: 7/22/2014 2:16:00 PM
מחבר/ת: Mark T
אני צריך להחליף קרנק כי השניים כבר נשחקו והשרשרת קופצת לי כשאני לוחץ חזק מידי. וגם האם החלפת קרנק תגרור החלפת מעביר קדמי מקרנק 9X3 ל sram x7 10X3 כי לא ראיתי 9X3
|
חזרה לפורום |
|
|