הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2014 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ס עם תוכן  אוקי
נושא: אוקי תאריך: 7/22/2014 2:28:00 PM
מחבר/ת: ערן ס

עכשיו זה יותר ברור.
אתה בעצם צריך להחליף את *גלגלי השיניים* השחוקים ולא את הקראנק כולו (כלומר, אתה לא חייב להחליף את זרועות ההינע)

עצה שלי - אלא אם יש לך אופניים ממש ממש טובים שאתה מתכוון להישאר איתם עוד הרבה זמן - חסוך לעצמך את הכסף ורק החלף גלגלי שיניים מקדימה.
להחליף את כל מערכת ההינע (קראנק, שיפטרים, קסטה, שרשרת) יעלה לא מעט כסף, ולא בטוח שתרגיש איזה הבדל גדול בין 9 ל 10 הילוכים.




חזרה לפורום