נושא: אוקי תאריך: 7/22/2014 2:28:00 PM
מחבר/ת: ערן ס
עכשיו זה יותר ברור. אתה בעצם צריך להחליף את *גלגלי השיניים* השחוקים ולא את הקראנק כולו (כלומר, אתה לא חייב להחליף את זרועות ההינע)
עצה שלי - אלא אם יש לך אופניים ממש ממש טובים שאתה מתכוון להישאר איתם עוד הרבה זמן - חסוך לעצמך את הכסף ורק החלף גלגלי שיניים מקדימה. להחליף את כל מערכת ההינע (קראנק, שיפטרים, קסטה, שרשרת) יעלה לא מעט כסף, ולא בטוח שתרגיש איזה הבדל גדול בין 9 ל 10 הילוכים.
|