נושא: ברקס הידראולי אלקסייר R SLC תאריך: 7/27/2014 4:18:00 PM
מחבר/ת: אסף רוזנברג
שלום , ברשותי ברקס קדמי ואחורי של אלקסייר R SLC הברקס הקידמי איבד את הלחץ מאז שפירקתי את הגלגל הקדמי לצורך הכנסת אופניים לרכב. הידקתי מעט את הבוכנות של הברקס עצמו זאת לאחר שהוצאתי את הרפידות. מאז שאני לוחץ את הברקס אין שום לחץ.. הרפידות לא זזות , הבוכנות העגולות שם תקועות לגמרי.
מה עושים ? ומה העלות לתיקון כזה.
תודה,
אסף
|