הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2014 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  e c עם תוכן  בכל בולם יש שמן!
נושא: בכל בולם יש שמן! תאריך: 7/31/2014 11:19:00 PM
מחבר/ת: e c

ההבדל זה בין בולם אויר לבולם קפיץ.
בכל בולם ברגל אחת יש שמן בחלק של הדאמפר(שיכוך)
וברגל השניה יש או קפיץ או אוויר(בולם אויר)
ההבדל? הרגשה שונה ובעיקר משקל. אני אישית מעדיף בולם אויר, יותר קל לכיוון ויותר קל.


חזרה לפורום