טקסט הודעת פורום
8/3/2014 4:09:00 PM
איבן ש.
אתה צריך להשכיר אותן לרכיבות נסיון :)
נושא:
אתה צריך להשכיר אותן לרכיבות נסיון :)
תאריך:
8/3/2014 4:09:00 PM
מחבר/ת:
איבן ש.
בכיף הייתי מנסה רכיבת נסיון על חיה כזאת (רק חבל שאני נמוך מדי לשלדת L)...
חזרה לפורום