טקסט הודעת פורום
8/11/2014 6:08:00 PM
רותם דאון היל אקס
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
8/11/2014 6:08:00 PM
מחבר/ת:
רותם דאון היל אקס
לדעתי הייתי ממש שם והגעתי לפארק של
סקייט אבל אבדוק שוב מחר.
תודה שוב!
חזרה לפורום