נושא: דעתי תאריך: 8/11/2014 10:00:00 PM
מחבר/ת: שקד אלעד
אם אפשר לשאול למה ההתעקשות על מעצורים הידראולים ? לפי דעתי ונסיוני אופנים עם מעצור רגיל יענו על כל הצרכים שלך! ושורה תחתונה הם הרבה יותר זולות !! אפשר למצוא אופנים כאלו אפילו של חברות טובות כמו:מרידה,גינט או טרק במחרים זולים פי 2 וב1000 שקל תוכל למצוא אופנים מעולות !! בהצלחה עם זה :rating:
|