הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2014 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד אלעד עם תוכן  דעתי
נושא: דעתי  תאריך: 8/11/2014 10:00:00 PM
מחבר/ת: שקד אלעד

אם אפשר לשאול למה ההתעקשות על מעצורים הידראולים ?
לפי דעתי ונסיוני אופנים עם מעצור רגיל יענו על כל הצרכים שלך!
ושורה תחתונה הם הרבה יותר זולות !!
אפשר למצוא אופנים כאלו אפילו של חברות טובות כמו:מרידה,גינט או טרק
במחרים זולים פי 2
וב1000 שקל תוכל למצוא אופנים מעולות !!
בהצלחה עם זה :rating:


חזרה לפורום