נושא: גם שם לא תמיד תאריך: 8/12/2014 12:02:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
היבואנים בארץ הבינו שיש שוק פתוח בעולם והיום אין הרבה הבדל בין המחיר בחו"ל לפה.
אבל יש הבדל ולפעמים הוא גם גדול. בייחוד אם אתה לא קונה שם כדי לשלוח לארץ.
ואל תשכח ששם גם יש מיסים. ואם אני לא טועה המס באירופה יותר גבוהה מבארץ
|