נושא: החלפת צמיג טיובלס לחדש? תאריך: 8/18/2014 12:52:00 AM
מחבר/ת: יוני לוי
שלום לכולם,
אשמח לקבל סיוע בבעיה הבאה: בעת רכיבה על צמיג טיובלס מוסב, חדש יחסית (לא יותר מ- 6 חודשים), (מוסב באמצעות ערכה של Joe) נוצר חתך קטן בדופן הצמיג שיצא ממנו אויר והגי´פה לא הצליחה לאטום. להערכתי אורך החתך קטן, כ- 2 מ"מ, אבל אם מעט מותחים אותו כאשר הצמיג מפורק מהגלגל רואים שיש ממש חור (ולא רק סריטה). לאחר שנותרתי ללא לחץ אויר וכל הניסיונות להעלות לחץ עם משאבת יד עלו בתוהו נאלצתי להכניס פנימית לצמיג. מה שמעניין שלמחרת גיליתי כי האזור שמעל החתך נפוח כולו ובולט כ-1-2 ס"מ מעל לצמיג עד כדי כך שברכיבה אני חש בקפיצה כל סיבוב של הגלגל או שאני מדמיין זאת... אבל לא נראה לי. האם כדאי לנסות להציל את הצמיג (שהוא חדש יחסית) או לא להתעסק עם זה ולקנות צמיג חדש? מדוע נוצרה הנפיחות? תודה רבה מראש לכל מי שיענה לי.
|