טקסט הודעת פורום
| 8/18/2014 5:05:00 PM |
|
נושא: החלפת צמיג תאריך: 8/18/2014 5:05:00 PM
מחבר/ת: יוני לוי
תודה על התשובה. להשכלה כללית - האם חתך בדופן הוא חמור יותר? במידה והחתך לא היה בדופן אלה במרכז הצמיג - האם כן הייתה מתקן עם מדבקה או תולעת?
|
חזרה לפורום |
|
|