הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2014 5:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני לוי עם תוכן  החלפת צמיג
נושא: החלפת צמיג תאריך: 8/18/2014 5:05:00 PM
מחבר/ת: יוני לוי

תודה על התשובה. להשכלה כללית - האם חתך בדופן הוא חמור יותר? במידה והחתך לא היה בדופן אלה במרכז הצמיג - האם כן הייתה מתקן עם מדבקה או תולעת?


חזרה לפורום