נושא: בדיוק כך תאריך: 8/18/2014 8:43:00 PM
מחבר/ת: ערן ס
חור על פני הצמיג מתקנים עם תולעת. חתך בדופן בד״כ מתקנים זמנית רק כדי לחזור לאוטו.. דמיין את הצמיג ומה שעובר עליו ברכיבה - הדפנות נמתחות ומתכווצות אלפי פעמים. לאורך זמן מדבקה לא תחזיק מעמד.
ייתכן וניתן לתקן צמיג שכזה בפנצ׳ריה שם יש ציוד מיוחד ואולי יוכלו להדביק עם לחץ. אבל אף פעם לא ניסיתי..
|