הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2014 11:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אפשר גם?
נושא: אפשר גם? תאריך: 8/24/2014 11:32:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

קניון היא חברה שכן מכירים פה בארץ. אני לא יודע לגבי מה שתקבל כשתמכור אבל אני לא קונה אופניים וחושב על המכירה שלהם.
אני חושב כמה כיף וטוב יהיה לי (בדגש על עצמי) כשהאופניים יהיו אצלי. אני לא חושב על כמה אחרים ישלמו בעוד שנה או שנתיים או מתי שאני ארצה למכור את האופניים.

ורותם, הבעייה שלך עם המכירה של האופניים היא שאתה מנסה למכור אופני BMX וחוץ מזה שזה תחום פצפון בארץ, הקישור של אנשים פה לשם הזה, BMX, הוא של אופני מדבקה קטנות לילדים ולא הספורט שבו אתה עוסק. בנוסף החברה של האופניים שלך יכולה להיות מצויינת ואקזוטית ומה-לא אבל לא ממש מכירים אותה ואין כזה ביקוש כמו לאופני הרים רגילות.

בכל מקרה, פותח השרשור, נראה לי שתברר טיפה בארץ כי יכול להיות שיש מישהו שכן רוכב על דגם זה של קניון (אני יודע שיש בארץ כמה רוכבים עם קניון בכל סגנונות הרכיבה כמעט) ואולי הוא יוכל לעזור לך בנוגע לדגם. לדעתי זו חברה מעניינת מאד ואתה מקבל יחסית הרבה תמורה לכסף.


חזרה לפורום