נושא: בוקר טוב זיו תאריך: 8/25/2014 7:39:00 AM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
אני לא מוכר אופני bmx . וזה רק מוכיח שבאמת לא מכירים. לגבי עניין מכירת ההמשך זה נשאל ולכן חשוב כן להגיד שזאת חברה פחות מוכרת בארץ ועם שוק יד שנייה קשוח ומבחר ענקי לדעתי זה משהו שצריך לשקול. זה כמו לנסות למכור אופני saracen שאחד מאלופי העולם בדאון היל רוכב עליהם אבל אם תפרסם מודעה מעט מאוד אנשים מכירים את החברה וסביר שלא תמכור. בהצלחה ותודה על ההתייחסות
|