הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2014 12:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם דאון היל אקס עם תוכן  היי שלומי
נושא: היי שלומי תאריך: 9/2/2014 12:45:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס

בעיקרון מדובר על אופני freeride קשוחות.
החלקים ברמה טובה לא הטופ אבל בהחלט טובים.
אני לא חושב שתהנה לטפס איתם עליות מבנה השילדה
וגודל הבולמים יעשו לך חיים קשים במיוחד.
בלי שום קשר מדובר על אופניים טובות של חברה טובה
שעושות עבודה מדהימה בשטח.. פשוט לא בטיפוסים
בהצלחה


חזרה לפורום