נושא: אפשר לטפס עם כל דבר תאריך: 9/2/2014 3:23:00 PM
מחבר/ת: or yo
השאלה כמה כיף זה, וכמה הם מתאימים לרוכב מתחיל....
לדעתי הג´יינט המדוברים הם אחלה אופניים, אבל לרוכב מתקדם שמבלה בשטחים אגרסיביים מאוד. אני ממש לא הייתי ממליץ למישהו מתחיל לרכוש כאלו אופניים, הם כבדים ואגרסיביים (מבחינת גאומטריה).
אל תתפס להצעה מפתה, אם מחרתיים יציאו לך אוטובוס חדש של אגד ברבע מחיר, תלך על זה? כנראה שלא, בגלל שהוא לא ממש מתאים לצרכים שלך. גם אופניים כאלו לא מתאימים לצרכים של רוכב מתחיל.
|