טקסט הודעת פורום
9/2/2014 9:23:00 PM
זיו פרץ
אפשר אבל
נושא:
אפשר אבל
תאריך:
9/2/2014 9:23:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
אתה צריך גם מתאם לרוטור 180 כי עם המתאם הנוכחי שלך הקאליפר ישב גבוה מידי והרפידות לא יהיו מול הרוטור ולא יהיה משטח עצירה מלא.
חזרה לפורום