הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/2/2014 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אפשר אבל
נושא: אפשר אבל תאריך: 9/2/2014 9:23:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אתה צריך גם מתאם לרוטור 180 כי עם המתאם הנוכחי שלך הקאליפר ישב גבוה מידי והרפידות לא יהיו מול הרוטור ולא יהיה משטח עצירה מלא.


חזרה לפורום