נושא: אלו אינם אופני DH אלא אופני אולמאונטיין תאריך: 9/3/2014 6:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אפשר גם להתחרות בהם DH, אבל זה לא היעוד המקורי שלהם. אלו הם אופני אולמאונטיין אגרסיביים, עם מהלך מתלה ארוך יחסית ומתלה אחורי יעיל דיווש. בכיול נכון אפשר לטפס איתם בהחלט, ולהינות מאוד בדרך למטה.
אני לא מסכים עם הטוענים שאין טעם לקנות אופניים שמסוגלים יותר ממה שמסוגל הרוכב. אני מעדיף שהחוליה החלשה במערכת תהיה היכולת האישית שלי, ולא שרמת הציוד שלי תגביל אותי.
לא כל מתחיל יכול לדעת לאיזה כיוון יתפתח. אם אתה יודע כבר עכשו שהכיוון שלך ברכיבת אופניים כולל גם ירידות מהירות, קפיצות ושליטה, אלה אופניים שיכולים להתאים לך (בתנאי שהם במצב טוב ובמידה מתאימה לך).
אם אתה אדם רגוע שמחפש לרכב במישורים ובעליות ופחות לדהור בירידות - חפש לך משהו מתאים יותר.
מקוה שעזרתי... בהצלחה
|