נושא: מה אנחנו היינו לוקחים לא חשוב תאריך: 9/3/2014 6:09:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מפני שאתה לא אנחנו...
הנומד הם אופניים אגרסיביים יותר ומסוגלים יותר מהפורס. הגיאומטריה והמבנה מתאימים יותר לרכיבה אגרסיבית.
אם אתה גם קופץ ודוהר בירידות, הנומאד עדיפים. אם אתה בעניין של טיולים ארוכים ומרובי עליות, יש אופניים מתאימים יותר משניהם.
בעצם, לא הייתי לוקח את הפורס בשום מקרה. מהלך מתלה ארוך עם גיאומטריה חלבית - לא ממש זה וגם לא ממש זה...
|