נושא: טיפול בלידינג תאריך: 9/4/2014 5:33:00 PM
מחבר/ת: שלמה אלון
לפני שבוע עברתי למעצורים הידרואלים את ההתקנה עעשיתי בעצמי, במעצור הקידמי נצמדו הרפידות ותוך כדי הניסיונות לפתוח חזרה את את הרווח פרקתי את הקליפר ויצא לי שמן תכלס אחרי שהכל היה מורכב אני רואה שאין שום לחץ אני מבין שצריך לשים שמן האם אפשר לעשות את זה בבית ואם כן איך וכמה זה עולה תודה :rolleyes: :rolleyes:
|