טקסט הודעת פורום
| 9/6/2014 9:44:00 PM |
|
נושא: הסבת גלגל 29 לגלגל 27.5 תאריך: 9/6/2014 9:44:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
שלום לחברים הטובים.. אבי רצה לברר האם הוא יכול לעבור מגלגל 29 לגלגל 27.5 עלויות משוערות דרכי פעולה כל מידע יעזור תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|