הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/8/2014 12:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  הסבת גלגל 29 ל-27.5
נושא: הסבת גלגל 29 ל-27.5 תאריך: 9/8/2014 12:56:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

כתוספת למה שדני כתב, שים לב שאתה מקטין את הגלגל ובכך מקטין את "מרווח הגחון", כלומר את גובה השלדה מהקרקע (ובאופן ספציפי את גובה הציר המרכזי)
במעבר מכשולים זה יכול להיות משמעותי.


חזרה לפורום