נושא: אני ממליץ לחדד את ההבדל בשביל למנוע בלבול תאריך: 9/9/2014 5:46:00 PM
מחבר/ת: or yo
ציר זה ציר, קראנק סט זה קראנק סט. ממה שאני יודע, רוב המקומות מוכרים את הדברים בנפרד... המחיר שאתה מתאר הוא לקראנק סט ברמת כניסה, או לציר, אבל אני לא חושב שניתן להשיג הן קראנק והן ציר במחיר הזה.
ואם זה מבלבל, אז: קראנקסט / chainset - זה הזרועות של הפדלים והציר המתכתי המחבר אותם. ציר מרכזי (Bottom Bracket) - זה בעצם החלק העומד בין ציר הקראנק, ובין שלדת האופניים.
בכלליות, הבעיה שאתה מתאר נשמעת כמו בעיה של הציר, ולא של הקראנק. שים לב שיש מגוון סוגי צירים, ומגוון סוגי קראנקים בהתאמה, וממש ממש חשוב(!!) לבדוק מה יש לך לפני שאתה שוקל להזמין חלק מסויים מחו"ל, כי קראנק שמתאים לBB30 לא יתאים לGXP (לדוגמא). איך בודקים? אני ממליץ לחפש בגוגל YOUR BIKE NAME specification ולקרוא שם.
|