נושא: היי.. אשמח מאוד לחוות דעת, תודה תאריך: 9/11/2014 11:29:00 AM
מחבר/ת: אלי
מדובר על אופני xc ג´יאנט איינת´ם דגם אלוקס 6000, הציעו לי לרכוש אותם במחיר "מגוחך" ובהזדמנות-- ואכן התפתתי ורכשתי (בפזיזות רבה יש לציין). כרגע נראה לי שהמחיר ששילמתי הוא גבוה למדי, אגב האופניים מ2011. אם מישהו מכיר את הדגם אשמח לקבל עליו חוות דעת כללית, (רמת ביצועים וכו´). וגם רמת מחיר כדי לדעת אם\עד כמה יצאתי פראייר :mad: תודה אגב חיפשתי מידע על הדגם הזה ברשת וכמעט שלא מצאתי
|