הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2014 7:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שאול רייפן עם תוכן  נעלים מחו"ל....?
נושא: נעלים מחו"ל....? תאריך: 9/12/2014 7:39:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן

שלום לכולם

אני מעוניין לרכוש נעלי רכיבת שטח, חשבתי על Shimano SH-M088. בארץ הם עולים 600 שקל ו 400 ב ebay . אני מבין שצריך לשלם מכס+מע"מ שזה יוצא בערך 110 שקל.

האם יש אתרים או דרכים לרכוש נעלים בחו"ל ושבכול זאת יהיה משתלם.

אשמח לרעיונות מנסיונכם.

תודה
שאול


חזרה לפורום