נושא: נעלים מחו"ל....? תאריך: 9/12/2014 7:39:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום לכולם
אני מעוניין לרכוש נעלי רכיבת שטח, חשבתי על Shimano SH-M088. בארץ הם עולים 600 שקל ו 400 ב ebay . אני מבין שצריך לשלם מכס+מע"מ שזה יוצא בערך 110 שקל.
האם יש אתרים או דרכים לרכוש נעלים בחו"ל ושבכול זאת יהיה משתלם.
אשמח לרעיונות מנסיונכם.
תודה שאול
|