נושא: מעולם לא שמעתי על הדגם הזה תאריך: 9/12/2014 10:43:00 AM
מחבר/ת: or yo
אתה בטוח שאתה אומר את שם הדגם הנכון ? אולי תרשום אותו באנגלית .....?
לי זה נשמע כמו עוקץ, ואני מקווה שלא מכרו לך אופניים עליהם הדביקו את השם של ג´אינט. בכל מקרה זה לא נשמע כמו דגם מ2011 אבל מי יודע אולי אני סתם לא מכיר
|