נושא: בנוגע לאופניים ועוד תאריך: 9/14/2014 1:09:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
האופניים נחמדות מהלך בולמים 120 זה בסדר אבל לא בטוח שזה מה שאתה צריך אם אתה מחפש רכיבת שבילים אגרסיבית ולעלות רמה. בנוסף המעביר באופני הסקוט הוא מהפחות איכותיים ועלול להוות בעיה בטווח ארוך אני הייתי הולך על מהלך בולמים 140 . מרידה one forty gt sensoe וכו כנס קצת לחנויות תרכב קצת תתחבר לאופניים אבל לדעתי מהלך בולם קדמי ואחורי 140 לפחות בהצלחה!
|