הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/14/2014 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם דאון היל אקס עם תוכן  בנוגע לאופניים ועוד
נושא: בנוגע לאופניים ועוד תאריך: 9/14/2014 1:09:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס

האופניים נחמדות מהלך בולמים 120 זה בסדר
אבל לא בטוח שזה מה שאתה צריך אם אתה
מחפש רכיבת שבילים אגרסיבית ולעלות רמה.
בנוסף המעביר באופני הסקוט הוא מהפחות איכותיים
ועלול להוות בעיה בטווח ארוך
אני הייתי הולך על מהלך בולמים 140 .
מרידה one forty
gt sensoe וכו
כנס קצת לחנויות תרכב קצת תתחבר לאופניים
אבל לדעתי מהלך בולם קדמי ואחורי 140 לפחות
בהצלחה!


חזרה לפורום