טקסט הודעת פורום
| 9/14/2014 1:13:00 PM |
|
נושא: לא ממש מכיר את הדגם תאריך: 9/14/2014 1:13:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
ואולי זה אומר משהו.. הסתכלתי באתר הם נראות בסדר לא יותר. באותו מחיר תוכל למצוא יד 2 טובות בהרבה או למתוח מעט את התקציב ולפחות לקנות אופניים של חברה מוכרת. לדעתי
|
חזרה לפורום |
|
|