טקסט הודעת פורום
| 9/14/2014 1:17:00 PM |
|
נושא: רכבתי על 2 מה3 תאריך: 9/14/2014 1:17:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
לא נסיעות ארוכות אבל יצא לי לבחון בכל מקרה לדעתי האישית ה rocky mountain בלי לחשוב פעמיים. בגלל גיאומטריה בכלל יכולת גיהוץ ויכולת טיפוס נדירים. אופניים מושלמות למה שתיארת ולדעתי מושלמות נקודה
|
חזרה לפורום |
|
|