הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2014 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור שרייבר עם תוכן  היה לי רוקי
נושא: היה לי רוקי תאריך: 9/15/2014 3:37:00 PM
מחבר/ת: מאור שרייבר

היה לי את דגם ה 50 של רוקי אופניים מדהימות ומטפסות מעולה ההבדל בין ה 50 ל 70 הוא רמת האבזור השילדה אותו דבר
בכל מקרה לא תצטער.


חזרה לפורום