טקסט הודעת פורום
9/15/2014 3:37:00 PM
מאור שרייבר
היה לי רוקי
נושא:
היה לי רוקי
תאריך:
9/15/2014 3:37:00 PM
מחבר/ת:
מאור שרייבר
היה לי את דגם ה 50 של רוקי אופניים מדהימות ומטפסות מעולה ההבדל בין ה 50 ל 70 הוא רמת האבזור השילדה אותו דבר
בכל מקרה לא תצטער.
חזרה לפורום