נושא: היי גיל דעה כללית תאריך: 9/17/2014 4:34:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס
לא יצא לי לרכב אז משמועות ומידע כללי אם מדובר על הדגם בלי בולם הלפטי במקום יש פוקס פלואט לדעתי אני ממליץ בחום עד 4500 שח. אופניים שיודעות לטפס בצורה טובה יכולות לעשות שבילים אגרסיביים ולא רק רגועים. גיאומטריה שנוחה גם לרכיבות ארוכות. סוג של one bike פחות או יותר. בהצלחה
|