הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2014 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם דאון היל אקס עם תוכן   היי גיל דעה כללית
נושא: היי גיל דעה כללית תאריך: 9/17/2014 4:34:00 PM
מחבר/ת: רותם דאון היל אקס

לא יצא לי לרכב אז משמועות ומידע כללי
אם מדובר על הדגם בלי בולם הלפטי במקום
יש פוקס פלואט לדעתי אני ממליץ בחום עד 4500 שח.
אופניים שיודעות לטפס בצורה טובה יכולות לעשות שבילים אגרסיביים ולא רק רגועים.
גיאומטריה שנוחה גם לרכיבות ארוכות.
סוג של one bike פחות או יותר.
בהצלחה


חזרה לפורום