טקסט הודעת פורום
9/21/2014 6:36:00 AM
רוכב רוכב
במה בחרת?
נושא:
במה בחרת?
תאריך:
9/21/2014 6:36:00 AM
מחבר/ת:
רוכב רוכב
היי ערן
גם אני מתלבט בין המרידה והנורקו (אותם דגמים בדיוק)
אפשר לשמוע המלצות או חוות דעת
מהיכן רכשת את האופניים?
תודה
חזרה לפורום