הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2014 1:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ס עם תוכן  נורקו
נושא: נורקו תאריך: 9/21/2014 1:59:00 PM
מחבר/ת: ערן ס

הי,

רכיבת מבחן אחת הספיקה לי בשביל לבחור בנורקו.
התלבטתי האם 120ממ זה מספיק ואחרי רכיבת מבחן ארוכה השתכנעתי שאם אתה לא מהזן המאוד משתולל זה יותר ממספיק.

את שלי שדרגתי מעט (נאבות, 1*10) אבל גם במפרט המקורי ההנאה מובטחת.

רכשתי אצל חן ב- free ride (מושב תנובות). אם אתה מהאזור ממליץ לקפוץ לשם - תקבל יחס ושירות אישי.




חזרה לפורום