נושא: יש לך גם את תאריך: 9/22/2014 11:18:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
האנדורו החדשות. יש את הCOMP ב- 14,500 או את ה-ELITE ב-22,000 (אני יודע שזה מעל התקציב אבל יש להם אחלה מפרט) אה ואלה הגרסת אלומיניום.
אם תחליט לחכות עוד קצת יכול להיות שיהיו כבר את הנורקו RANGE החדשות בארץ.
למזלך, ואולי לצערך, התחום הזה מתפתח מאד בשנה האחרונה ויש מלא דגמים ולכל החברות. אז יש לך מלא ממה לבחור.
|