טקסט הודעת פורום
| 9/27/2014 7:08:00 PM |
|
נושא: רכיבה על תוואי כביש 531 החדש (זה שבבנייה) תאריך: 9/27/2014 7:08:00 PM
מחבר/ת: יותם שלו
הרבה זמו אני רוצה חלנסות את המסלול הזה אך אני לא ניודע אם הוא עביר ואני לא מ כיר מישהו שניסה אותו קודם. מי שעשה את המסלול/שמע/מכיר, אני אשמח אם הוא יגיב כאן תודה מראש :)
|
חזרה לפורום |
|
|