הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2014 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ש עם תוכן  אופני נשים
נושא: אופני נשים תאריך: 9/28/2014 10:13:00 PM
מחבר/ת: ש

שלום,

אני רוכבת חובבנית. יש לי אופניים מאוד ישנים, ואני רוצה לרכוש חדשים- אופני נשים.
יש חנות יחסית קרובה לביתי שמוכרת טרק. האם כדאי לקנות אופני טרק רק בגלל הסיבה הזו או שכדאי לקנות אופניים אחרים?
לאילו מאפיינים כדאי לשים לב בקניית האופניים?
אינני גבוהה (1.60), כך שנראה לי שאיני צריכה יותר מ-26´´. האם אני צודקת?


תודה רבה!
 



חזרה לפורום