טקסט הודעת פורום
10/10/2014 9:08:00 PM
פבל ב
מונדרקר
נושא:
מונדרקר
תאריך:
10/10/2014 9:08:00 PM
מחבר/ת:
פבל ב
אני רוכב עליהם כבר יותר מחצי שנה ואני ממש מרוצה.
מאז שקניתי לא חשבתי לרגע על להחליף.
חזרה לפורום