נושא: החלפת צמיג שטח לעיר תאריך: 10/13/2014 2:53:00 PM
מחבר/ת: omer keinan
אהלן,
יש לי אופני זנב קשיח שאני רוצה להסב לעיר. הדבר הכי קריטי לי כרגע הוא הצמיגים.
כרגע יש על האופניים צמיג ברוחב 2.1.
החישוק הוא DM18 של חברת Alexrims
לא הצלחתי למצוא בשום מקום מידע על הצמיגים המומלצים לחישוק הזה
איך אני יודע מה הרוחב המינימלי של הצמיג שאני יכול לקנות? ראיתי בשופהרים צמיג 1.4 במחיר טוב מאוד
אשמח לעזרה
|