נושא: מקווה שאתה קורא עברית תאריך: 10/13/2014 11:35:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
אין טעם להתחיל מהעיר העתיקה. המסלול מתחיל מגן החיות התנכי, אין כל סיבה [הגיון] להתחיל מהעיר העתיקה. איך אתה חושב לבצע את המסלול? יש כמה אופציות 1]להשאיר רכב בתחנת הרכבת של בית שמש, ועולים עם הרכבת לירושלים. הבעיה שרק ביום שישי אתה יכול לעלות עם האופניים מבית שמש לירושלים. 2]עולים לירושלים מכל תחנה אחרת אבל....אתה חייב להכנס לרכבת לפני 0600 במשך ימות השבוע. רוכבים לבית שמש וממתינים לשעה 1500 לעלות עם האופניים לרכבת למקום מגוריך.
|