טקסט הודעת פורום
10/16/2014 6:22:00 AM
רובי
המלצה לצמיגים
נושא:
המלצה לצמיגים
תאריך:
10/16/2014 6:22:00 AM
מחבר/ת:
רובי
חג שמח אני רוכב סינגלים בן שמן קנדה וחרובית אילו צמיגים מומלצים מה דעתכם על onza ibe או maxxis ardent גלגל 29
חזרה לפורום