נושא: תודה אני מכיר היטב את ירושלים תאריך: 10/17/2014 12:54:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
רכבתי שם המון פעמים - מכיר את ירושלים היטב - אני לא מערבב שמחה בשמחה. אם עושה ירושלים בית שמש/מודעין מתחיל מגן החיות [רכיבת שטח נטו]. אם עושה ירושלים אורבני, בדרך כלל מתחיל מבית החייל כולל כל העיר העתיקה. אני אוהב לתת תשומת לב לכל מקום בנפרד.
|