נושא: בורג כידון אופניים בלי בולם תאריך: 11/8/2014 11:45:00 AM
מחבר/ת: איתן אהרן
עזרה בבקשה, הוצאתי עם מפתח אלן את הבורג בכידון כדי לנסות להגביה אותו,אני מנסה לחבר חזרה ולא מצליח,אם אני מוציא את הכידון זה כן מתברג,אני שואל את עצמי אם אין חלק שנפל אולי בלי ששמתי לב(משהו אולי כמו השושנה שראיתי במקרה של אופנים נורמלים). יש לציין שמדובר באופנים פשוטים מאוד.
תודה
|