נושא: אפשר לעשות בבית, אך נשמע שהקליפר ניזוק תאריך: 11/18/2014 7:58:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
בוודאי שאפשר לבצע בלידינג בבית, אני ממליץ לך להזמין קיט בלידינג מותם למותק הברקסים, שים לב לסוגי השמן הקיימים בשוק, כדאי לך לברר איזה שמן מומלץ לפי החברה. הקיט עולה בין 10-20 דולר באיביי לא כולל שמן. בעזרת סרטונים ביוטיוב תוכל ללמוד כיצד לבצע זאת. אם נראה לך כבר לא משתלם בחניות אופניים מבצעים בלידינג עבור 70 שקלים בערך (עבור בלם אחד) לגבי התיאור שלך, לא הגיוני שסתם השתחרר לך שמן מהקליפר תוך כדי ניסיונך להפריד את הרפידות, ככול הנראה שברת את הקליפר. אני אוהב ממש להתעסק ולטפל באופניים אבל אני מתרחק מכל מה שקשור לבלמים.... אני ממליץ לך להראות את הבעיה לטכנאי אופניים, ואפילו לא לקחת סיכון ולהחליף קליפר
|