הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2014 10:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי רביב עם תוכן  נראה לי מחיר לא שפוי אחי
נושא: נראה לי מחיר לא שפוי אחי תאריך: 11/23/2014 10:50:00 PM
מחבר/ת: רועי רביב

אם אני מזמין מג´נסון ובונה לבד יעלה זול יותר...


חזרה לפורום