טקסט הודעת פורום
11/23/2014 10:50:00 PM
רועי רביב
נראה לי מחיר לא שפוי אחי
נושא:
נראה לי מחיר לא שפוי אחי
תאריך:
11/23/2014 10:50:00 PM
מחבר/ת:
רועי רביב
אם אני מזמין מג´נסון ובונה לבד יעלה זול יותר...
חזרה לפורום