הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2014 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איבן ש. עם תוכן  וואי, אם רק היה לי 5K ספייר...
נושא: וואי, אם רק היה לי 5K ספייר... תאריך: 12/2/2014 10:39:00 PM
מחבר/ת: איבן ש.

חבל שאינני יכול להרשות לעצמי את היצירת אומנות הזאת...


חזרה לפורום