הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2014 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaron os עם תוכן  תיקון בולם fox אחורי
נושא: תיקון בולם fox אחורי תאריך: 12/16/2014 11:29:00 AM
מחבר/ת: yaron os

יש לי אופני ספשלייזד אנדורו 2009.
הבולם האחורי שלהם הוא פוקס שיוצר במיוחד לספשליזד.
הבושינג העליון נשחק ויש לי חופש בין הבולם לשילדה.
אני רוצה להזמין חלקים באי ביי השאלה שלי אם יש מידות שונות או שזה סטנדרטי
לכל בולמי fox אחוריים באופניים?
יש לי תמונות אבל מעולם לא הצלחתי להוריד תמונות באתר הזה
:confused:


חזרה לפורום