הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/8/2015 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי שלו עם תוכן  חווית קניה והמלצה - מצמן הרצליה
נושא: חווית קניה והמלצה - מצמן הרצליה תאריך: 3/8/2015 10:02:00 PM
מחבר/ת: עדי שלו

רציתי לשתף אתכם בחווית קניה שהייתה לי ואני חייב מילה טובה למספר אנשים שעזרו לי ותמכו לי בכל התהליך הזה ובמיוחד ליהושע ממצמן את מרוץ, הרצליה.

לאחר מספר שבועות של חיפושים לאופניים שיתאימו לצרכים שלי ומסתבר שזה דבר לא פשוט בכלל, הגעתי לחנות "מצמן את מרוץ הרצליה" במטרה לקנות אופניים מסוג ספשלייזד סטאמפג´אמפר. מיד שנכנסתי לחנות יכולתי להרגיש במקצועיות של כל עובדי החנות בזמן שהם הסבירו לי על האופניים, אבל נעזוב את זה בצד כרגע. קניתי את האופניים וחזרתי לביתי. לאחר מספר רכיבות גיליתי שהאופניים לא יושבים עליי טוב בגלל שהמידה שלהם הייתה גדולה (L גדול). חזרנו לחנות במטרה לבדוק מה אפשר לעשות, ואפילו שזה ממש לא מובן מאליו, יהושע קיבל את האופניים בחזרה ללא בעיה. יותר מזה, הוא עזר לי ועמד עימי בקשר על מנת למצוא לי אופניים חלופיים כאשר גם קבלת החזר כספי מלא עמד על הפרק.

לפני מספר ימים הגיעו לחנות אופני סנטה קרוז טולבוי יד 2, באמת אופני בוטיק\קצה מאובזרים בחלקי קצה, קרבון, בשנתון יחסית חדש, שהמחיר שלהם כחדשים הוא כ - 25,000 ₪ (!). יהושע הציע לי הוא הציע לי אותם לנסיעת מבחן ואמר שקודם נמצא אופניים מתאימים ולגבי המחיר נוכל להסתדר. קיבלתי את האופניים בהשאלה לסופשבוע של רכיבות מבחן שהיו מוצלחות למדי, אבל ידעתי שהמחיר המבוקש לאופניים כאלה הוא הרבה מעל למה ששילמתי על הספשלייזד והבנתי שלא אוכל לעמוד בהשלמת המחיר. כאשר באתי להחזיר את האופניים, יהושע שהבין שאני מספיק רציני ובמחווה גדולה אישר לי לקבל את האופניים ללא תוספת תשלום!! העסקה הייתה מעולה, ויצאתי יותר ממרוצה מהחנות, בידיעה שאני הולך לחזור אליהם שוב ולהמליץ עליהם כי לגמרי מגיע להם עבור השירות, המחיר, האכפתיות, האמינות והמקצועיות.

וליהושע וכל צוות החנות - אתה בן אדם גדול, תודה רבה לכם שליוויתם ותמכתם בי בתהליך הזה. אתם תותחים! תודה! יותם שלו, כפר סבא


חזרה לפורום