נושא: יש שני יתרונות, אבל.. תאריך: 5/31/2015 7:10:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
יתרון ראשון וחשוב בטיובלס - בונטיל (פרסטה) הצרפתי ישנה האפשרות להחליף את שסתום האויר בלי לפרק את כל הונטיל. זה יתרון חשוב בטיובלס כי אם השסתום נסתם בגלל החומר (ג´יפה) לא צריך לפרק את כל הצמיג ולפרק את הונטיל אלא רק להחליף את השסתום ולנפח (בעקרון אפשר גם לגרמני אבל צריך מפתח מיוחד והוא לא בנוי להחלפה). בנוסף ישנה טבעת חיזוק מהצד החיצוני, דבר המאפשר ייצוב וחיזוק של הונטיל אל הג´נט. יתרון שני - מיועד לג´נטים צרים, רלוונטי יותר לאופני כביש.
אם אתה משתמש בפנימיות, תישאר עם הגרמני (שרידר) כי בפועל להשתמש ונטיל הצרפתי זה סיוט! מכיוון שהוא דק, הוא לרוב מתעקם וכשזה קורה אפשר לפתוח אותו בשביל לנפח רק עם פלייר. בשביל לנפח בתחנת דלק צריך מתאם ואפשר לנפח רק במצב של "גלגל ריק מאויר" ולכן קשה באמת להגיע לדרגת לחץ רצויה..
|